marți, 28 decembrie 2010

Mara.[Ioan Slavici.]

Trebuie sa o citesc si nu vreau,nu-mi place.Dupa vacanta am test din ea cu detalii,chestii deci trebuia s-o citesc dar cum?Mereu zic azi si azi e mereu maine si deja s-a dus jumate din vacanta.Am mai incercat sa o citesc la inceputul vacantei pentru ca stiam ca o sa am nevoie de ea citita dar ma super plictiseste..citesc cate un rand pe zi..asa cu siguranta nu o sa reusesc.Nu vreau sa citesc ceva ce nu-mi place;consider ca e o pierdere de timp sa-ti ocupi timpul cu ceva pentru care nu simti decat un dezinteres profund.Si..nu e vorba de literatura romana pentru ca am mai citit opere romanesti dar asta ma omoara.
Ma batea gandul sa caut rezumatul pe net dar stiu ca nu o sa fie acelasi lucru si ma gandeam ca poate o sa-mi dispara si curiozitatea[care aproape nu exista] de a afla ce se intampla in aceste pagini monotone.O sa continui sa ma chinui cu ea..poate,poate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu