joi, 24 martie 2011

destul.


Ce-i drept nu o sa mai tina mult.Defapt nu prea a mai tinut in ultimele luni dar m-am incapatanat eu.Am ajuns ce n-am vrut niciodata sa fiu:dependenta de cineva..Si da,sunt dependenta de tine;lumea mea..decand te-am cunosc s-a invartit in jurul tau.Niciodata nu ai fost pe locul doi si orice s-ar fi intamplat mereu mi-am gasit timp pentru tine.Am stiut sa-mi cer scuze si am stiut sa iert de fiecare data cand a fost nevoie,cu toate ca se intampla uneori sa ma gandesc daca am facut bine sa iert asa de usor.Dar te-am iertat pentru am crezut ca sunt la fel de importanta pentru tine,ca o sa apreciezi tot ce fac si mai ales ca vei face si tu la fel.
Te-ai schimbat si cu siguranta si eu m-am schimbat dar cu siguranta la mine nu s-au schimbat sentimentele si orice ar fi niciodata nu ti-as face rau.
Singurul lucru pe care ti l-am cerut a fost sa-mi arati ca-ti pasa,sa fi langa mine cand am nevoie de tine..am avut atata nevoie de tine si te-am sunat cu toate ca stiam ca nu o sa raspunzi;normal ca n-ai raspuns.
Acum sunt bine..singura,dar bine.Mi-e dor de tine dar nu am degand sa mai fac ceva pentru relatia asta..ma rog avand in vedere ca vin eforturi doar din partea unei singure persoane nu stiu daca se mai poate numi relatie.Numai insist,numai te caut,n-o sa-ti mai raspund [asta in caz ca o sa ma cauti]..o sa raman eu cu mine,cu gandurile mele..si nici macar cu gandurile pentru ca numai vreau sa ma gandesc la lucruri imposibile;imposibile pentru ca tu vrei sa fie imposibile dar tot imposibile pana la urma.
Am auzit ca una dintre marile greseli pe care le face omul in viata este sa numere zilele fara sa-si dea seama ca trec zilele fara rost numarandu-le dar fara sa realizeze ceva.Am numarat destul acum vreau sa realizez ceva.

2 comentarii: